- Naslovna
- Lokalna samouprava
- Organi uprave
- Skupština opštine
- Obavještenja i informacije
- Obrasci/zahtjevi
- Šavnik info
- O Šavniku
- Multimedija
- Kontakt
- Javne nabavke
- Opštinska izborna komisija
- Slobodan pristup informacijama
- PARLAMENTARNI IZBORI 2016
- PLANOVI
- AGROBIZNIS INFO CENTAR
- PREDSJEDNIČKI IZBORI 2018
- Budžet Opštine Šavnik
- COVID 19
Novosti na sajtu |
25. 03. 2020.
Opštinski tim za zaštitu i spašavanje, dana 25.03.2020.godine, donio je sljedeće
(Novosti)
|
Obavještenja i informacije
ODRŽANA SJEDNICA OPŠTINSKOG TIMA ZA ZAŠTITU I SPAŠAVANJE
ODRŽANA SJEDNICA OPŠTINSKOG TIMA ZA ZAŠTITU I SPAŠAVANJE
Opštinski tim za zaštitu i spašavanje, održao je danas sa početkom 11:00 časova, u Sali Skupštine opštine Šavnik, sjednicu na kojoj je razmatrana primjena i poštovanje svih do sada donijetih Naredbi i prepruka Ministarstva zdravlja i Instituta za javno zdravlje, na nivou Opštine Šavnik. Sjednicom je predsjedavao Predsjednik Opštine Šavnik, Vlatko Vuković. Nakon razmatranja Informacija i Odluka po utvrđenom dnevnom redu, Opštinski tim za zaštitu i spašavanje, između ostalog, donio je sljedeće Zaključke:
1. Privremene mjere naložene Naredbom za preduzimanje privremenih mjera za sprečavanja unošenja zaraznih bolesti u zemlji, suzbijanja i sprečavanja prenošenja u druge zemlje, kao i zaštitu stanovništva od novog korona virusa (,,Sl.list CG“, br.14/15 od 13.03.2020.godine, 15/20 od 15.03.2020.godine i 17/20 od 17.03.2020.godine i 18/20 od 19.03.2020.godine), a tiču se nadležnosti lokalne samouprave i javnih preduzeća i ustanova, pravovremeno se primjenjuju i sprovode, a sve u cilju jačanja preventivnih efekata u suzbijanju korona virusa:
- Opština je obezbijedila edukativni materijal sa ciljem upoznavanja građana sa mjerama zaštite i isti je distribuiran javnim ustanovama, školama, trgovinskim i ugostiteljskim objektima...
- Komunalna policija i Komunalni inspektor, redovno kontrolišu zabranu okupljanja stanovništva na zatvorenim i otvorenim javnim mjestima, zabranu rada ugostiteljskih objekata;
- Komunalna policija pojačala je komunalni nadzor radi pojačanja mjera higijene na nivou grada;
prostorije opštine se dezinfekuju dva puta dnevno, obezbijeđena je dovoljna količina dezifekcionih sredstava kako za zaposlene, tako i za dezifekciju radnih površina i prostorija, u opštini i javnim ustanovama i preduzećima;
- predsjednik Opštine donio je Nredbu kojom su utvrđene obavaze zaposlenih u lokalnoj samoupravi i javnim preduzećima, definisane nove procedure za rad sa strankama, redukovan broj zaposlenih za 50%, izuzimajući Službu zaštite i spašavanja, Komunalne policije, komunalnog preduzeća i funkcionera lokalne samouprave, koji su zaduženi za 24 časovnu pripravnost, svi potrebni kontakti istaknuti su na sajtu opštine...
- obustavljen je javni prevoz kombi vozilom;
- Naložene mjere d.o.o.,,Komunalne djelatnosti“ u pogledu korišćenja gradske kapele;Na osnovu preporuke Nacionalnog koordinacionog tima, sahrane obavljati samo u krugu porodice, bez primanja saučešća u kapelama.
2. U saradnji sa nadležnim organima poboljšati opremljenost Zdravstvene stanice u Šavniku, uz spremnost Opštine Šavnik da finansira nabavku neohodnih sredstava i opreme za potrebe rada Zdravstvene stanice u Šavniku;
3. Na osnovu dostavljenih informacija i komunikacije sa predstavnicima trgovinskih objekta na području Opštine Šavnik, svi objekti raspolažu sa dovoljnom količinom osnovnih životnih namirnica i higijenskih sredstava;
4. Preduzeti aktivnosti na poboljšanju snabijevenosti Apoteke u Šavniku;
5. Da OO Crvenog krsta pojača svoje aktivnosti, stupi u kontakt sa Crvenim krstom Crne Gore, kako bi se obezbijedile zalihe osnovnih životnih namirnica i drugih potrepština za samohrana i socijalno ugrožena lica sa područja Opštine Šavnik i roku od dva dana informiše Opštinski tim za zaštitu i spašavanje;
6. Na osnovu predloženih mjera Nacionalnog koordinacionog tima, kao objekat za karantin Ministarstvu zdravlja predložen je hotel ,,Đoković“d.o.o. Šavnik.
7. Animirati što veći broj volontera u cilju olkašavanja snabdijevanja osnovnim životnim namirnicama i ljekovima samohranih staračkih domaćinstava i lica u stanju socijalne potrebe koja su na evidenciji Službe Centra za socijalni rad i prema evidenciji Sekretarijata lokalne uprave;
8. Pokrenuti aktivnosti na otvaranju besplatne telefonske linije i viber zajednice kako bi se odvijala svakodnevna komunikacija kako sa samohranim stračkim domaćinstvima, licima u stanju socijalne potrebe tako i licima koja se nalaze u samoizolaciji, a takođe i u cilju pružanja građanima svih neophodnim informacija;
9. Kreirati fejsbuk stranicu u cilju što bolje informisanosti građana o trenutnoj epidemiološkoj situaciji na području Opštine Šavnik, kao i o svim drugim neophodnim informcijama koje se tiču obezbjeđivanja redovnog odvijanja rada i pružanja usluga od strane pravnih lica čiji je osnivač opština, kada je u pitanju obavljanje poslova od javnog interesa, a nezamjenjliv su uslov života i rada građana.
10. Opština Šavnik stavlja na raspolaganje sve raspoložive kapacitete i pružaće punu podršku svim državnim organima u svrhu zaštite zdravlja građana.
OPŠTINSKI TIM ZA ZAŠTITU I SPAŠAVANJE OPŠTINE ŠAVNIK
Anketa |
Да ли је рад Општине довољно транспарентан? |
Partneri |
Podrška u izradi ove internet prezentacije je pružena u okviru projekta "Jačanje mehanizama javnih finansija na lokalnom nivou u Crnoj Gori", koji sprovodi Kancelarija Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u Crnoj Gori, uz finansijsku podršku Kraljevine Holandije, dok su glavni partneri u projektu Ministarstvo finansija, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Zajednica opština Crne Gore i opštine u Crnoj Gori. |
Општина Шавник 2012 © Opština Šavnik. All rights reserved. Webdesign by Kristijan